Zagadki

Forum dla wszystkich zagadkomaniaków.

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-08-27 11:02:46

Shae
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 25
Windows VistaFirefox 40.0

Na początku była gametogeneza

Jestem administratorem i mam dostęp do wszystkiego od razu, więc nie muszę się witać.

ALE MOGĘ.

Lubię zagadki. Lubię kryminały. Lubię banany, nektarynki i truskawki, ale nie przepadam za arbuzami, bo są strasznie wodniste.
Gram w gry zamiast robić w życiu coś wartościowego. Studiuję. Biotechnologię, ale oblewam wszystkie przedmioty, które mają w nazwie 'bio' lub 'zoo'.

Mam 22 lata, mieszkam w mieszkaniu półosobowym we dwie osoby (w zimę przynajmniej jest ciepło), mam bardzo ładny widok z okien. Nigdy nie myję naczyń, nie sprzątam, ale za to umiem robić rzeczy śrubokrętem i klejem.
Nie mam zwierząt w domu, ale na parapecie mam KOKON Z TAJEMNICZYM STWORZENIEM. (to może być motyl) (to może też nie być motyl) (jestem biologiem)

Znam na pamięć całe Bohemian Rhapsody, łącznie z 'tyn-dyn dyn dyn dyryry'.

Moim patronusem jest praptak.

Witajcie.

(lubię nawiasy)

Offline

#2 2015-08-27 17:57:06

Ksawery
Użytkownik
Dołączył: 2015-08-26
Liczba postów: 21
WindowsChrome 44.0.2403.157

Odp: Na początku była gametogeneza

Te nawiasy to tak lubisz, że używasz ich nawet na fejsie.

Jakie kryminały lubisz? Jakie polecasz? Czytałaś Jo Nesbo? Czytałaś Camillę Lackberg?
W jakie gry grasz najchętniej? (oprócz lola)

Ten kokon to może być twoja życiowa szansa. Odizoluj z niego jądra komórkowe i stwórz lekarstwo na raka, albo szczepionkę na AIDS. Nie mam pojęcia jak, to ty tu jesteś biologiem. Albo wyhoduj z tego kuroliszka.



Is this the real life?

Offline

#3 2015-08-27 18:33:46

Shae
Administrator
Dołączył: 2015-08-23
Liczba postów: 25
Windows VistaFirefox 40.0

Odp: Na początku była gametogeneza

W gry gram - Rappelza, po latach niegrania. LoLa ostatnio nie, wystarczy na jakiś czas, tak ze trzy tygodnie jeszcze. HoMM3 zawsze.